Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Bättre fäkta än illa fly Men tänk om man inte kan fäkta?Ska man vara jedi plötsligt då eller? ps.Bättre döda än illa fly :P .ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Mitt motto är grymt bra.Men de finns ett motto som är ännu bättre & den heter så här:Ensam är stark.& om man funderar ett litet tag på dom orden så borde man inse hur rätt dom är.Tänk på tex dom där riktigt tuffa gängen som super å härjer,om man skulle splittra dom så ä dom inte lika tuffa helt plöttsligt.Så om man känner sig ensam & vissen ska man tänka på dom orden så blir man lite bättre till mods. Han som skapade det mottot måste varit väldigt klok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 (redigerat) jag blev retad av en grupp tjejer men altid när dom försökte reta mig så kåm alla mina kompisar och jaga iväg dom eller så slog jag ner dom så nu vågar ingen göra nått moahahahahahah :evil: p.s jag stöder mottot ensam är stark Redigerat 17 Juli 2005 av KAIBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basse88 Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ja misshandla en kille som mobba mig i 5:an f*n va ångrar mig men han sluta och nu är ja lite mittimälan typ inte mobbad eller en utstöt men ja är inte coolast heller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag blir inte mobbad i skolan =/ Vi e liksom ett helt gäng som ingen vågar gå på, men vi mobbar inte och blir inte mobbade iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) Nu kommer ja glåta som värsta mamman..... Men våld löser inget. Dom kommer bara tycka dte blir roligare o så kommer dom börja slå dig EDIT: KAIBA: vad f*n är dte med dig? slå ner tjejer :angry: Redigerat 20 Juli 2005 av Uzamaki Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) Jag blir inte mobbad i skolan =/ Vi e liksom ett helt gäng som ingen vågar gå på, men vi mobbar inte och blir inte mobbade iaf :P Vi är också ett gäng, fast jag försäkrar er inte ett mobbinggäng. Och ingen vågar heller mobba oss. Jag är väl lite av ledare där. I vårt gäng har vi: Den starkaste i klassen, den snabbaste i klassen, den smalaste i klassen (vet inte vad det ska va bra för, men han e shysst :P ), en av dem bästa på hela skolan på o spionera och så har vi ju mig, jag är lite av varje faktist. Men jag har väl valts till ledare mest av 3 goda skäl: 1. Jag har otroligt många vänner. 2. Mina vänner ser mig som en gud eller frälsare (vet ej varför :cool: ) 3. Jag är en bra ledargestalt. Till och med vår fröken tycker att jag är en ledar gestalt som styr över klassen. PS. Alla tjejer begudar mig. Okej, nu vet jag inte vad detta inlägget skulle va bra för men det bevisar kanske varför ingen vågar sig på oss. MVH/ Dark Elite ;) Redigerat 28 Juli 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 :student: Nepp aldrig....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 jag blev retad av en grupp tjejer men altid när dom försökte reta mig så kåm alla mina kompisar och jaga iväg dom eller så slog jag ner dom så nu vågar ingen göra nått moahahahahahah :evil: p.s jag stöder mottot ensam är stark FEGIS DU SLÅR TJEJER ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Varför är han feg bara för att han slår tjejer som retar honom? Det är ju samma sak som att en tjej skulle slå en kille som retar henne. Då skulle säkert ingen tycka att hon var feg, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Man ska inte slå tjejer det är fegt. Även om dem retar därför tjejer är Tjejer. Killar är födda vildare än tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag var säkert den vildaste i min förra klass och jag är tjej... f*n vad jag hatar min förra klass... ARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.