Skinnpytte Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) opps sorry för tre inlägg i rad datorn laddade så länge så jag trode att det inte komm några inläg Redigerat 26 Januari 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 I femman blev jag nästan nerslagen av 7-10 killar i min klass och när jag flyde där ifrån kom nästa grupp killar och va på mej... och de bara därför att jag var den starkaste tjejen i klassen som kunde slå till baka riktigt ordentligt... man ska inte ta till våld... jag blir mobbad nu oxå men nu tar dom inte till med fysiskt... men sen kommer dom som mobbar och frågar varför jag mår så dåligt och varför jag är ensam hela tiden... de gör inte änns mina vänner! jag vet inte om man kan kalla de mobbing... men de händer nästan varje dag.... men jag blir inte mobbad för att jag ser annorlunda ut... :huh: Det kallas ej mobb ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mater Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 tjolahoppsan jag har varit portad i snart 8 veckor nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 är mobare skoja. blir inte mobbad och tänker ej bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Hur ska du hindra de da,GOLDEN MAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Hur ska du hindra de da,GOLDEN MAN!! Köpa dyra märkeskläder o försöka passa in....Gör inte det man blir bara mer mobbad då..Var dig själv så slipper du bli mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 I femman blev jag nästan nerslagen av 7-10 killar i min klass och när jag flyde där ifrån kom nästa grupp killar och va på mej... och de bara därför att jag var den starkaste tjejen i klassen som kunde slå till baka riktigt ordentligt... man ska inte ta till våld... jag blir mobbad nu oxå men nu tar dom inte till med fysiskt... men sen kommer dom som mobbar och frågar varför jag mår så dåligt och varför jag är ensam hela tiden... de gör inte änns mina vänner! jag vet inte om man kan kalla de mobbing... men de händer nästan varje dag.... men jag blir inte mobbad för att jag ser annorlunda ut... :huh: varför mobbar dom dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 de där är inte mobbing... de kan ingen kalla de för de är inte riktig mobbning... jag vet inte... för att själva må bra antar jag... nu är jag mer den utfrysta typen.... alltid ensam... utskrattad är jag ibland oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 det är inte kul :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) sa ju de... bara löjligt att vara deppig för de där! de finns jö dem som har de värre... jag vägrade skriva en sak på white board tavlan... Wipps så är man hela c-lagets damp unge! (dom som började kalla mej de vägrade oxå) :P Redigerat 10 Februari 2005 av Selkie_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag är med i Kamratstödet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Kamratstödet hjälper ju inte det blir ju bara mer bråk! Dom bryr sig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.