Meteora Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 En av mina kompisar blir typ mobbad av dom andra i klassen men han verkar inte fatta att dom mobbar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 B) jag VAR mobbad förra året av en kille i 6:an jag går i femman ; ) sen tog jag och bankade ner han. efter det har ingen i 6:an vågat säga något dumt till mig. han var nämligen 6:ans tuffaste kille! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag är mobbad En kille slår mig och här om dagen vrickade han handleden på mig:(:(:'( det är Jätte jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag är mobbad En kille slår mig och här om dagen vrickade han handleden på mig:(:(:'( det är Jätte jobbigt Det var ju när vi körde rugby då tacklade han dej och då stuckade du handleden, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 blir du mobbad i skolan?? jag blir... :( :cry: :cry: :( :cry: HAHA då är du nog ful... tsss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Trollis jag kallar dig tönt och fjolla osv på skämt men jag tror att du inte tar det på skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 säg inte till nån vuxen .. eller det beror på hur gamla ni är.. annars kan ni ju samla ihop kompis gäng o slå ner dom .. eller klassens cooling är ju nästan jämt ledarna för mobbarna så ni kan ju säga till nån kompis som är äldre att skrämma dom eller nått.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 blir du mobbad i skolan?? jag blir... :( :cry: :cry: :( Schystt då <_< den som sar det han var det!-=gogeta=- kan ju vara snygg för du aldrig har sett honom LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 från början var jag ute sen slog jag en 6:a så alla tyckte jag va cool :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 men vad alla slåss..... men de e väll ända lösningen "-går det inte att lösa med våld, så tar man till mer våld" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Jäkla trött på en i min klass som heter Anton,han e yngre än mig men större och starkare än mig(jag e liten i växten)och jag kan inte slå ner honom.....En gång när min kompis Joel och jag stog och snackade kom Anton och tryckte ner mitt huvu och sa: -Kolla jag kan brotta ner han med en hand Fattar ni hur störigt det är?Han slår på mig för att vara mer omtyckt av tjejerna och vara bättre än mig. Redigerat 9 April 2005 av Rockodile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 blir du mobbad i skolan?? jag blir... :( :cry: :cry: :( :cry: Nej det blir jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.