Brawler Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag e inte mobbad nu men jag blev slagen av en kille i skolan typ att han håller på att boxa mej på armen och sparka bollar på mej o.s.v. jag sa till han att sluta o.s.v. men han fortsatte bara,och efter nåra slag blir man riktigt arg och ledsen så då stack jag hem från skolan,och sa till min farsa som gick till skolan och snacka med killen och läraren och dagen efter var vi vänner,och nu e han mer om en livvakt till mej :P :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Nepp, inte mobbad, jag är respekterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Ingen i 4 och neråt vågar vara nära mig Direkt om jag går i mot dom går dom en till 2 meter åt sidan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 det handlar om att inte ta åt sej, tar man inte åt sej tycker mobbarna inte det ät kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag har blivit mobbad av klassen över våran i 9år till nu då man är äldsta klassen på skolan. Jag blir nu "mobbad" varje dag av mina s.k. "vänner" men när de behöver mig så är det schyssta å de uttnyttjar mig bara och det är surt. Nämen att slå löser inget, jag bryr mig inte om dom jag är över dem. Så jag är med tjejerna i min klass som är i jämn "mental ålder" oc med det så kommer ju saker som glåpord om homosexualitet vilket är konstigt jag är vänn med en massa trevliga unga kvinnor medans de är treåringar fångade i en 16årings kropp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 blir inte mobbad men blev det som in i helvette när jag var 5-7 år bara för jag hade nån grej som gör att jag kan ha svårt att förstå hur andra känner men det har jag inte längre men det pågår en hel del typ av retande på min skola. det finns typ särklasser med handikappade barn som blir stirrade på i korridoren o får masa hånskrik i ansiktet var dem än går o det tycker jag e helt kasst så det e jag aldrg med på. strängt emot det faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Thunderstuck, jag var ännu längre än dig i femman ;) Cooolt. Då e vi två nu då...Jippie. Vem hurrar? Inte jag iallafall. Världen mår väl inte bättre av det. ... ... Undrar hur det känns att vara en tomat. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 (redigerat) brukar inte hända(några brukar mobba mig men då vet ni vad som händer med dom) :evil: Redigerat 16 Juni 2005 av mrpiggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 mig mobbar dom inte ^^ har protection så dom flesta vågar inte i 6:an blev jag mobbad av en enda snubbe som det visade sig vara avundsjuk för att jag var asbra kompis med den han var kär i ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag har blivit mobbad 1 år.Men nu mobbar jag andra ist PS:om du blir mobbad,då ä de bara å slå skiten ur dom som mobbar dig.Slå första slaget mot näsan,slå allt du kan så går näsbenet av.sen så ä de bara å mata in alla slagen mot huvet tills personen ligger ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Och bli anmäld för misshandel? Omg då är man dummare än den som mobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Och bli anmäld för misshandel? Omg då är man dummare än den som mobbar. Man kan bara bli anmäld för misshandel när man är 16+ (tror jag) :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.