Jellyfish Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Apoca: Är du så sjuk så du vill ha en prick i ditt protokoll resten av livet, så fine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 ja, om jag känner för det så kan jag väl det, citerar från en annan diskution Det var kravall här i Göteborg när Bush var på besök f*n, jag vet. Synd att jag missade det. Var bortrest, annars hade jag lätt varit med där (Givetvis hade jag inte krossat gladfönster på affärer och liknande, det är onödigt.) hade du varit med där och åkt fast så hade du fått prick i rigistret, för våldsamt upplop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Javisst, men där hade man varit med många andra. Dessutom så klargör man en åsikt, man gör det för någonting. Det är mer än vad man kan säga om din glassbils-kapning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 ja men tänk på alla människor som fick sina affärer sönderslagna under kravalerna, dom förlora ju pengar, iförsig så var många försäkrade men jag skulle iallfall inte bli så glad om jag kom till min affär och såg att någon jävel slagit sönder den för att dom är arga på EU/Bush... plus om jag snor en glass bil så tror jag inte det gör så stor skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 NEJ till dödstraff. JA till bättre fängelsen, det är lösningen. Bättre? De har ju redan bättre käk än vad vi i skolan har det. Bättre fängelser men inte bättre mat isåfall. Dessutom vad ska vi få pengar ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 shacti: Säg det, sverige har problem. Men dödsstraff är inte lösningen, inte ens en tillfällig. Apoca, som jag sa. Ja, det är onödigt att slå sönder affärer. Och jag skulle inte ha gjort det när jag var där. Jag hade kanske kastat ägg på Bush limo, eller på huset som mötet var i eller någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Varför göra det överhuvudtaget ? Nu var det inte glassbils-kapningar och äggkastningar ämnet handlade om, såvitt jag vet. Utan det var dödsstraff ? ... Nej, Jellyfish, ingen har sagt att dödsstraff är lösningen på Sveriges problem i kamp om pengar. Men jag tycker ändå inte att man ska bygga bättre fängelser. Isåfall bygga upp många små och utrusta dom väl samt förlänga livstidstiden ? Men inte så att du sittre och ruttnar i cellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 tycker vi ska avrätta alla som har livstid, sedan dra ner på fängelserna och allt som man kan undan vara, (vilket inte är mycket) sedan betalla av de skulder som sverige har från 80 talet, för ni som inte vet hur mycket det är så är det 1700 miljarder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Det KAN ju vara oskyldiga också, som sitter där. En risk som man aldrig får ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 en risk som måste tas! man kan inte sitta och tycka synd om allt som lever och frodras! specielt människor som sabbar för allt och alla. såklart att oskyldiga ska dö, det händer alltid. man kan inte leva på lika villkår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jo. Det borde man. Man kand det - om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ja i drömmarna värld som heter komunism! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.