Jellyfish Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Int gladare naturligtvis, men jag skulle ändå ha någon form av acceptans. I en psykiatrisk undersökning kan du inte låtsas vara psyk. Det märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Xade, gladare och gladare. Själv klart skulle jag fortfarande vilja spöa honom, men det känns som det är schysstare att ge honom vård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Xade, gladare och gladare. Själv klart skulle jag fortfarande vilja spöa honom, men det känns som det är schysstare att ge honom vård. Inte direkt, jag tycker det inte spelar roll om man e psyk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Om din farsa skulle ta och döda en kille. Och din pappa blev dömd till döden, fast han var psykopat. Låter det rätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 han är inte psykopat men ändå... psykopater e ju dem som ska avrättas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 I vissa fall bör dom det. Men inte om man kan vårda dom, så dom blir "vanliga" människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Men mordet försvinner inte därför, de har mördat, de ska dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Nej, självklart ska dom inte förlåtas för det dom trots allt gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Xade tror bara dem friska ska få leva det har jag läst i många av hans inlägg dem rika ska få leva och friska ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Det är dom friska som ska dö före de sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Säger bara att Xade och Fuel är själviska ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Fuel verkar vara sjuk på vissa ställen, inte taskigt menat, bara en liten upplyselse om #21 klistrade tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.