Hoppa till innehåll

Dödsstraff


Gäst Liquid Silk

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ja, om jag känner för det så kan jag väl det, citerar från en annan diskution

 

Det var kravall här i Göteborg när Bush var på besök

 

f*n, jag vet. Synd att jag missade det. Var bortrest, annars hade jag lätt varit med där

 

(Givetvis hade jag inte krossat gladfönster på affärer och liknande, det är onödigt.)

 

hade du varit med där och åkt fast så hade du fått prick i rigistret, för våldsamt upplop

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men tänk på alla människor som fick sina affärer sönderslagna under kravalerna, dom förlora ju pengar, iförsig så var många försäkrade men jag skulle iallfall inte bli så glad om jag kom till min affär och såg att någon jävel slagit sönder den för att dom är arga på EU/Bush...

 

plus om jag snor en glass bil så tror jag inte det gör så stor skada

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shacti: Säg det, sverige har problem. Men dödsstraff är inte lösningen, inte ens en tillfällig.

 

Apoca, som jag sa. Ja, det är onödigt att slå sönder affärer. Och jag skulle inte ha gjort det när jag var där. Jag hade kanske kastat ägg på Bush limo, eller på huset som mötet var i eller någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför göra det överhuvudtaget ?

 

Nu var det inte glassbils-kapningar och äggkastningar ämnet handlade om, såvitt jag vet. Utan det var dödsstraff ?

 

...

 

Nej, Jellyfish, ingen har sagt att dödsstraff är lösningen på Sveriges problem i kamp om pengar. Men jag tycker ändå inte att man ska bygga bättre fängelser. Isåfall bygga upp många små och utrusta dom väl samt förlänga livstidstiden ? Men inte så att du sittre och ruttnar i cellen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...