Mezox Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Tror inte så mycket på det. Jag mejlade Nintendo och fick som svar att Nintendo inte har släppt information om senare konsoler än DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Mario Bros. : Det är bara ett rykte... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Ooo... Intressant. @_@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 http://img141.exs.cx/my.php?loc=img141&...ge=nexus7hc.jpg Shit va snygg den var .... SK aköpa den när den kommer ut ... hur mycket kommer den kosta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Spawn: Nexus är en fake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Det vet ja,min kusin fick reda på det.....I vår släkt alltså....Men annars skulle det vart coolt!Jag vet att Nintendo Revulotion kommer släppas vid 2006-2007 typ.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 kanske detta kan vara kontrollen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 kanske detta kan vara kontrollen??? knappast :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 sur.... dom hade med den i superplay:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Har fått nyss om ngt så mkt som hologram grafik.. :S Kanske NR har det :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 kanske detta kan vara kontrollen??? Var har jag sett denna kontrollen förr?? VEt nån när E3 visas? Vart hålls E3 och kan man kolla på TV? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 kanske detta kan vara kontrollen??? Man ser ju att det är en Gamucube-kontroll som dom fixat i Paint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg