Gäst 0012 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Nu har det gått för långt alltså fuska.se går överdrivet för segt nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Tycker inte det segar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Tycker själv den är snabbare än vanligt. Du kan laddar ner något samtidigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 halva forumet(mest Nintendo) chrashar framför mina ögon :blink: Jag använder ordet chrasha när saker försvinner spårlöst eller man inte kan komma in där, så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 så händer för mej med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 tror det är fixat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Forumet är INTE friskt nu!!! Senaste dagarna har jag fått felmeddelanden var 15:e minut: Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in G:\home\forum.fuska.se\html\sources\Drivers\mySQL.php on line 67 Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in G:\home\forum.fuska.se\html\sources\Drivers\mySQL.php on line 70 ERROR: Cannot find database fuska_se_-_huvud Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in G:\home\forum.fuska.se\html\sources\Drivers\mySQL.php on line 103 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 mysql, klurigt som vanligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.