ceco Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 hej ska köpa ett spel helst så ska man kunna spela mot andra på innternet jag vill inte ha wow för det kopstar pengar att spela varje månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Lätt att du ska köpa FarCry så jevla fett!!! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) CS!?!?! :huh: kostar 99 kr, eller HALF LIFE 2, kostar inget :D EDIT # 21: Tog bort lite § 1.3. Redigerat 19 Januari 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 slaget om midgård kan du köra online på as skoj enligt min mening! finns en del roliga mooooddar till det oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Om du vill ha ett bra onlinespel ska du köpa Counter Strike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 unreal tournamet 2004 när den kommit ut lr CS lr slaget om midgård.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 okej så det kanske blir slaget om midgård men et ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 några roliga tips på spel är, Tribes vengance, Counter strike, warcraft 3, Airfix dogfighter (gammalt men skit kul spel) det finns en hel uppsjö med roliga nätverks spel, tex: jag o en polare brukar lira Heroes of might and magic 3 o det e väldigt gammalt men endå kul.. måste lixom inte vara värsta nya spelet för de ska va kul yes yes..... :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Du kan köpa Age of empires 2 Det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) du ska lätt köpa warcraft III eller det ny age of empires III :lol: Redigerat 20 Januari 2005 av jacobz1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Half-Life 2 ska du köpa , man kan ladda ner Half-Life Deathmatch eller CS: Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 diablo2 lord of destruction (måste ha diablo2 för att kunna avända lord of destruction) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.