lilladam Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 tja! Jag delar ut eon ticket's men för att göra det så måste ni skicka erat spel till mej men jag kan inte säga min adress o.s.v på sånna här sidor ( skrev få eon ticket förut och jag fick moderator efter mej) men så har ni ingen garanti heller men, på www.tradera.com så säljer jag eon ticket's och det är en av nordens bästa köp och sälj sida så där har ni mitt ord på att ni har garanti när ni skickar ert spel till mej. annars så är det bara att åka till america och få den. så ni kan köpa en av mina eon ticket's på den sidan och en genväg är http://www.tradera.com/search/imp.asp?sear...=0&catid=170418 köp gärna! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 hur fikc du eon ticket så du kan ge till andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jag tycker den iden var ganska dum..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 den här tråden ska vara i poke forumet om det är så j*vla svårt för alla att fatta det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag tycker den iden var ganska dum..... <_< tycker jag också för man kan ju inte lita på dom man inte känner :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antrax Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 köp inte för h*lvete han får ju tag i hur många som helst gratis med action replay!!! :blink: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 ja men acktion reaplay kostar ju att köpa så man får ju inte helt grattis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 vad är eon ticket?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 nåt skit i pokemon skiten så att man kan åka tåg varför kan mabn inte bara köpa det i spelet så j*vla töntigt sätt att mjölka pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 nåt skit i pokemon skiten så att man kan åka tåg varför kan mabn inte bara köpa det i spelet så j*vla töntigt sätt att mjölka pengar man kan åka båt!!man kan inte köpa det i spelet darför att 1. för lätt 2. tråkigt(för vissa idioter) 3. de lata får aldrig tag i en 4. nåt töntigt "test" av Nintendo(för att se vilka som är lata och hur deras fans reagerar) WOHO!JAG ÄR LAT!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 jag gillar inte eon ticket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 3. de lata får aldrig tag i en Man är väl lat om man sitter och spelar... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg