kola_king Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Blev ni strömlösa av stormen i södra Sverige? Eller vad hände er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 nej, det vart jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Vart i Skåne bor du, Xade ? Eller Småland ? Vi klarade oss dock, från strömavbrott. Nån gammal man hade visst flygigt iväg med blåsten från en stege, i ett försök att säkra till sitt tack. Hmm. Och en familj något kvarter bort blev taklösa. Många i kommunen blev också strömlösa, och är det än, jag och min familj blev dock skonade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Vi bor i nordöstra skåne, fick tillbaka elen samma kväll som stormen var. Den försvann ett par ggr under natten men sen hade vi den kvar. Däremot var telefonen helt död ända tills i tisdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) vi har fortfarande ingen ström eller telefon :angry: :angry: :angry: Jag menade hos min morsa sorry men vi har ingen telefon där fortfarade får v.8 Redigerat 12 Februari 2005 av volvotobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 hur kan du då vara in på fuska.se? eller du kanske är hos nån kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ja hur kan du då skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Därför att han ljuger såklart.Nä här i stockholm var det våldsamt vind men elen var kvar fast parabollen började bli lite knasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Ljuger ? Kanske inte. Har en kompis som är utan el, han är bosatt hos min andra kompis t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Vi blev strömmlösa. Strömen gick ca 17:00 och kom tillbakcs kl 08:00 :( Väcktes av tv:n och alla lampor när strömmen kom. Men ja, det finns ju dom som blev änne mera drabbade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Finns det dom som forfarande e utan ström???? Tur att man bor i Norrbotten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.