Zonix Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Vad e jetpack och hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jetpask är som en ryggsäck som man har på sig som har jetmotorer, så att man kan flyga... B) Jag har barqa fått en genom att fuska till mig en :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) vad e koden? Den e säkert L1,L2,R1,R2, UPP,NED,VÄNSTER,HÖGER,L1,L2,R1,R2,UPP,NED,VÄNSTER, HÖGER Redigerat 21 Januari 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag har fått min heligt, ej fuskat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Var hittade du den då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicke_the_evil Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 den spawnar vid cj flygplats efter ett uppdrag man gör där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Ok.. jag gjorde det fusket jag sa och fick en Jetpack dem e coola men s***r på fart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicke_the_evil Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 aaa håller med om man vill nån stans snabbt kan man skriva in hydra fusket i stället :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Man får den vid flygplatsen när man har gjort uppdraget "Green Goo", åt The Truth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Nice... ja e på n.o.e den e jobbig -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Tyckte jag också innan jag ändrade väg och inte körde rakt igenom utan följde vattnet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Der har jag gjort men vad jag klantar mig på är att på hemvägen när jag flygit igenom coronan så kommer jag alltid lite högt och då flyger jag neråt, å så börjar ja snurra, å så kraschar jag. <_< Så jag e nog bara lite klantig ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg