Gäst wångö Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Nice... ja e på n.o.e den e jobbig -_- de ä sista uppdraget på n.o.e. man kör green goo.... då man får jetpacken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (wångö @ 21/01-2005 23:59:43) Nice... ja e på n.o.e den e jobbig -_- de ä sista uppdraget på n.o.e. man kör green goo.... då man får jetpacken Du, n.o.e. e ett uppdrag för Toreno vid flygplatsen!! :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag fick också min på en övergivna flygplatsen när man klarat alla uppdrag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Ja.. :D Förutom uppdraget n.o.e. tycker jag att dt e roliga uppdrag, även den när man ska smyga in i militärbasen..Men jag "smygde" inte precis in.. :P Men klarade den på första försöket. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 YES!! Jag klarade uppdraget :D Härligt... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Men nu kommer ännu svårare.. hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jag klarade den där när man e ombord på flygplanet å spränger d i luften åsså... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 n.o.e var ganska segt ja, jag gjorde militärbasuppdraget 2 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Har fixat det nu... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Det där när man skulle spränga flygplanet va kul! Jag gjorde om det 2 gånger :) Klarade också uppdraget där man skulle smyga in i militärbasen på första försöket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Men den var ju lätt. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg