NooR Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 :D :D Hjälp jag e i SHADOW TEMPLE jag e där vid från början vet nt vad man ska göra där kan nån hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebjoest1 Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 i en osynlig gång ska du hitta flyg-skorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag har redan hittat dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 då ska du springa över stupet i det första rummet? om jag inte minns fel så måste man också rotera på någonting, och då är alla utom en fejk, vilket gör att du ska vinkla den som inte är fejk mot dörren över stupet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 jag kan hjälpa med bossen när du behöver hjälp med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag kan hjälpa med bossen när du behöver hjälp med den Skjut bara pilar eller använd longshot på händerna för, sen så ska man använda Lens of Truth så man ser huvudet så skjuter man en pil i ögat på honom så han blir förlamad..sen är det bara att springa fram o slå honom.. Upprepa tills han dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Läs den klistrade tråden (titta på fuskarkivet). <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg