Zantera Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 ajdå, ser du min banner då ? ge betyg alla :D Jag gillar verkligen färgerna tills och börja med. Tycker inte att motivet var det bästa, men du lyckas med att få det att se ut som om det smälter ihop. Snyggt, men inte det snyggaste man sett. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Jag gjorde en den blev inte så bra men nu har jag lärt mig gra en ram och scanlines xD betygsätt gjärna ;) Redigerat 17 April 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 ajdå, ser du min banner då ? ge betyg alla :D Tack, men som sagt jag är fortfarnade bara nybörjare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) snygg sweetkelly, 6/10 mina var i för stor storlek, så jag länkar! (obs hinner inte lägga upp bilderna på sidan idag!) Redigerat 17 April 2007 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Komentera gärna !? Redigerat 18 April 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Komentera gärna !? Lite småtråkigt med brushade bilder (iaf den understa). Gör gärna något med rendern också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Komentera gärna !? Den översta blev helsnygg ;)Kanske mest för en snygg högupplöst bil. Men ändå, GJ ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 (redigerat) :visslar: Dom här då? :P Redigerat 19 April 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 fupr05: Ansträng dig lite mera.. 1: Enkel ganska ful också :o 2/10. 2: Likadant 2/10. 3: Bakgrunden fel brushad, rendern passar inte in, texten är ful, den förstör bilden mera, fixa lite med rendern, å byt font. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 (redigerat) Jag gjorde denna blev skit nöjd betyg? Redigerat 19 April 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag gjorde denna blev skit nöjd betyg? Vad har du gjort med rendern? usch :( Testa lite annat än brushad bakgrund. 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag är KASS när det gäller att brusha. Denna gången gjorde jag en lätt avatar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.