Em0Iz4Atreyu Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 UAP: den var 6/10 ja gillade inte det gula runt gubben och texten syntes nästan inte... här kommer 2 stycken... en av dom kommer ja att utmana vinnaren med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 UAP: Använde du C4D på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 @TheOffspring den andra bilden var snygg , hur gjorde du bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) jaa,vadå då? :) 3 olika :P Redigerat 11 Juli 2007 av UAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 @TheOffspring den andra bilden var snygg , hur gjorde du bakgrunden? Gubben var inne i ett hus och så ändrade ja på färgerna och lyste upp rummet han var i och gjorde det suddigare på olika ställen. sedan använde jag "smudge tool, lr vad den heter... ja använder gimp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 <- Min nya avatar, tyvärr blev det ganska dålig kvalité pga av att man bara får ha 12kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Första i photoshop cs3, hittade inte allt så det blev inte så lyckat. http://img521.imageshack.us/img521/9831/dezencs3ft0.gif Redigerat 11 Juli 2007 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 AHH BLOD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Första signaturen på väldigt länge. Tyckte att jag fick till ganska mystiska färger. Skogen på fotot är skogen bakom mitt hus. Vad tycker ni? Bra eller anus? http://i201.photobucket.com/albums/aa264/Baranoi/skogeldsigg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Ganska snygg men varför det där gula typ i mitten? Det ser inte snyggt ut och passar inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Jag tyckte att det var det som var hela bilden, men man tycker ju olika. Tanken var också att det skulle se ut som om elden är i fotot. Utan det skulle det bara vara ett foto med lite ändrad kontrast och sånt och text. Redigerat 11 Juli 2007 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Okej men jag fattar inte riktigt vad som är vitsen med det ^^ Ändra kontraster och lite färger kan räcka för att gör en fin sig av ett photo =) btw lägg gärna in orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.