Husko Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 haha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Inte bra precis. Som du ser så är rendern alldeles för skarp, gör den lite mer.... soft typ. Redigerat 8 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag tycker att min hemmålade bäver är snygg. Gjorde den med touchpad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 skrev Fr3Du: Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== cool pingvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 skrev anton99: skrev Fr3Du: Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== cool pingvin! Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 skrev Fr3Du: Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== fin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 skrev Fr3Du: Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== Bättre än vad jag kan pixla for sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 skrev Husko: .. kritik?Hyffsad, inte så dålig tkr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 skrev Nittionio: skrev Husko: .. kritik?Hyffsad, inte så dålig tkr jag. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 skrev Raeven: skrev Fr3Du: Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== fin :) thanx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/cracktheskye09.png http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/maskedstranger.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.