knark Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Happiness.Heter det inte among också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Happiness.Heter det inte among också? Trodde det också, kollade upp lite men hittade inget.Spelar nog ingen stor roll, gjorde bilden mer som en bakgrundsbild för min maindator. :P Stavfel är inte viktigt när det är bara du som skapare som ser den, kunde lika gärna skriva "happyness on the people summer 10" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Har inte vart i ps på länge.40200: du måste göra mjukare kanter på din pentool glöd*bild* 1440x900 orginal storlek :) Vet fast använder nästan aldrig pen tool så whatever. http://40200.deviantart.com/#/d2siok6 Kritik på den bilden tack. Redigerat 24 Juni 2010 av sPLAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Happiness. Heter det inte among också? Trodde det också, kollade upp lite men hittade inget.Spelar nog ingen stor roll, gjorde bilden mer som en bakgrundsbild för min maindator. :P Stavfel är inte viktigt när det är bara du som skapare som ser den, kunde lika gärna skriva "happyness on the people summer 10" Förövrigt var den riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 http://40200.deviantart.com/#/d2siok6 Kritik på den bilden tack.Bilden känns skit tråkig.. Sorry men du har liksom gått från att göra hyfsat snygga bilder till att lägga in lite brushes på en svart bakgrund? :s förmycket svart också.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) http://40200.deviantart.com/#/d2siok6 Kritik på den bilden tack.Bilden känns skit tråkig.. Sorry men du har liksom gått från att göra hyfsat snygga bilder till att lägga in lite brushes på en svart bakgrund? :s förmycket svart också.. :/ What she said. Redigerat 27 Juni 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Gjorde en wallpaper snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 AAHAHHAHA kolla när du postade ^^ sweet! Bilden var också fin för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Mina första bild i GIMP :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Mina första bild i GIMP :) Snygg för att vara första :) keep it up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Mina första bild i GIMP :) SaaiN hadde inte du en tävling där den var bidraget då du villa ha en avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) SaaiN hadde inte du en tävling där den var bidraget då du villa ha en avatar? Nej, jag gjorde den själv. :) Snygg för att vara första :) keep it up Tackar :) Redigerat 1 Juli 2010 av SaaiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.