FreakyStyley Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Känns som att man borde förklara följande bildÖvade på front-ansikten med leenden (typ http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/2...071419_full.jpg )fast bilden växte vidare. Mitt i ritandet så var planen på att hon skulle parodisera överdrivna (...) kvinnliga karaktärer i anime serier som nästan bara är eye candy. Men jag tittade väl för länge och gjorde några små justeringar och ändrades hennes ansiktsuttryck något markant :ph34r: Är ni här nu? Tecknen på bröstet betyder överdrift (koshou) En tidigareRiktigt snyggt ritat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Var bättre på PS förut. Skaffade det just igen. http://img265.imageshack.us/i/bamsetiffy.jpg/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Har blivit riktigt torr, inte använt Photoshop på jätte länge, sen 7.0.. CS5 är hemsk! Feedback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Den känns väldigt suddig, och texten passar inte in så bra :( Redigerat 16 Februari 2011 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Känns som att man borde förklara följande bildÖvade på front-ansikten med leenden (typ fast bilden växte vidare. Mitt i ritandet så var planen på att hon skulle parodisera överdrivna (...) kvinnliga karaktärer i anime serier som nästan bara är eye candy. Men jag tittade väl för länge och gjorde några små justeringar och ändrades hennes ansiktsuttryck något markant :ph34r: Är ni här nu? Tecknen på bröstet betyder överdrift (koshou) Version två (nja, tre), drogade ögon och halv-alv öron går inte för sig, så jag ändrade Aah, ryggskador för livet... En av mina första som jag har scannat EDIT: TilläggLol Nice... OFF: @Banish; Hur fan orkar du vara uppe 4 på morgonen?? Redigerat 16 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Har blivit riktigt torr, inte använt Photoshop på jätte länge, sen 7.0.. CS5 är hemsk!*bild*Feedback?CS5 är vidrigt, byt till CS2-CS3 dirr. Bakgrunden och "Veteran" texten behöver mer jobb, bakgrunden smälter inte in med rendern. EDIT: Gjorde precis en avatar, känns som det var ett tag sen jag hade en sist ;) Kommentera gärna. Redigerat 16 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Snyggt konst ;)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Snyggt konst ;)!Stilren och snygg, kanske lite för stor annars kan jag inte hitta några fel med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Stilren och snygg, kanske lite för stor annars kan jag inte hitta några fel med den.Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Ett snabbt försök efter en lång paus original: http://cdn.mos.musicradar.com/images/artis...bis-530-100.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Ett snabbt försök efter en lång paus original: http://cdn.mos.musicradar.com/images/artis...bis-530-100.jpgHoly shit omg, JÄVLAR VAD SNYGG. Gillar bara inte dom där fyrkanterna vid Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.