nico Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 @Ziemens: nja, gillar inte riktigt pixelfonter utan stroke... men annars bra, även om rendern kunde smält ihop mer med resten... @Burken: nice, fast den skulle behöva något i samma stil som texten på sidorna eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 (redigerat) blev ganska nöjd. EDIT: Fel bild EDIT 2: Denna blev bättre 1-10? Redigerat 8 Oktober 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Ger 7-10, gillade inte bakrunden så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 http://img11.imageshack.us/img11/1624/venomsamusred2lz.jpgVa tycker ni om denna? 1-10 eiih? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 tar man bort halva bilden så att det inte finns någon render skulle det vara ungefär 8-9, men rendern passar inte och det är svårt att se vad den föreställer på en gång eftersom att det man mest ser är nedre delen. byt ut rendern eller beskär den så får du en toppenbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) Ger 7-10, gillade inte bakrunden så mycket Ok denna dåEDIT:ändrade bild Redigerat 9 Oktober 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 njae, nu kan vi ta en liten grejj om symetri och asymmetri: som du ser är bakgrunden en massa streck som går mot mitten. och mitten på bakgrunden är ju liksom i mitten av bilden. men renderns kropp är ju i vänsterkanten. därför blir det väldigt konstigt. just det bakgrunden passar mest när motivet är i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 tar man bort halva bilden så att det inte finns någon render skulle det vara ungefär 8-9, men rendern passar inte och det är svårt att se vad den föreställer på en gång eftersom att det man mest ser är nedre delen. byt ut rendern eller beskär den så får du en toppenbild. Menar du min bild eller trollungens? För ifall du menar min fattar jag inte riktigt : det är svårt att se vad den föreställer på en gång eftersom att det man mest ser är nedre delen. man ser ju bara överkroppen :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Aaah, nu fattar jag va du menar, du menar att rendern e för högt upp. och du tykcer att jag ska flytta ner den lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) 1-10? på den?? Redigerat 9 Oktober 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Aaah, nu fattar jag va du menar, du menar att rendern e för högt upp. och du tykcer att jag ska flytta ner den lite :P mm, ungefär. för kollar man lite snabbt är det bara undre delen av överkroppen du ser, skulle vara bättre om man såg bara den övre, röda delen och kanske lite av den undre delen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.