Escain Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag vet, men jag tyckte fonten var snygg fast den har inga versaler. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Min nya avatar. :) <--- 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 enligt mej är den snygg men du kan inte lita på mej eftersom jag inte håller på med photoshop. min senaste i the gimp vad tycks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Ändrad bild nu, läste en annan tut och denna blev enligt mig finare. Redigerat 21 Mars 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 de här är inte mina bästa men jag är så dum och raderar de andra bilderna vi har pm:at varndra om det och man kan inte gör inlägg men en bild på tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Min första och bästa. :P 0-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 enligt mej är den snygg men du kan inte lita på mej eftersom jag inte håller på med photoshop. min senaste i the gimp vad tycks Cool den där ööö jag minns inte vad det heter ser typ spöklik ut elr att han helt plötsligt ska vända sig om och hugga huvet av mig :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 ett försök på en tut jag läste. Hyffsat bra, du kunde flytta upp rendern lite och smälta in den mer i bakgrunden. Annars riktigt dra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Ändrad bild nu, läste en annan tut och denna blev enligt mig finare. Shit va grym var finns/heter tuten? 0-10? (Den suger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Min nya avatar. :) <--- 1-10? Så sexig, 9/10 :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 0-10? Seler Da Wild står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Okej, ska vara ärlig nu. Ful bakgrund, ful text och ful render. Finns många riktigt snygga fonter man kan ta och många CS renders som är snygga. Det är väldigt lätt att fixa en riktigt snygg bakgrund lätt, men det har du inte gjort. 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.