Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Grymt snygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) nae, glöm de Redigerat 3 April 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 men vrf använder ni defaults för då... de tar bara tid och ni vinner inget på de... Jag andvänder för1. En utmanging, brush är för simpelt 2. Resultatet kan bli väldigt snyggt och varierande 3. Mer personligt än att bara andvända brushes som andra har gjort 4. Man kanske kommer på något nytt och häftigt bara genom att leka runt i photoshop, det kan man itne göra mer brushes...så du kan stryka ni vinner inget på de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 men vrf använder ni defaults för då... de tar bara tid och ni vinner inget på de... Jag lägger till lite: 1. Det blir ju ibland snyggare med defualts. 2. Använder man brushes hela tiden så nlir det samma. 3. Det ger en högre status. 4. Bara nybörjare använder andras work för att göra en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Default, undrar varför jag börjat med det på senaste :blink: 1-10? http://img450.imageshack.us/img450/6758/leon27az.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) gjorde en ny... färgerna ska va såna så de e inge med filstorleken Redigerat 3 April 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Defualts: 1-100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Denna vart ganska simpel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Defualts: 1-100%? Gillar inte texten, inte heller bakgrunden...för ljus och färgerna passar inte till rendern 45% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Denna har jag jobbat med ett tag nu, ganska nöjd :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Denna har jag jobbat med ett tag nu, ganska nöjd :D. Snyggt! Rendern passar in med bakgrunden och texten blev okej. 97 % ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Defualts: 1-100%? Konvertarera man det till ?/10 blir det 4.5/10 = urusel, den kanske inte var den bästa, men jag tror inte den var så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.