Gäst Keyser_Soze Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Bra! ät på Max, Det är bara max i hela sverige som lagar sin mat med bra fetter. mcdonalds steker sinn mat i ett fett som lägger sig runt hjärnan, tro det eller ej men det ökar lite lite varje gånga mad får i sig det fettet. det är farligt för tillslut blir man helt korkad. och hur mysigt är det?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Nu blev jag skitsugen på max :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Ät bara på max! då får du inga mystiska fetter i hjärnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Ljudnivån är mycket lägre, maten är godare och sist men inte minst så är det MYCKET fräshare där. vad tycker ni? 1-10 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 En klar 10! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 bah! Sibylla 4 lyphe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 En klar 10! :) Tackar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jävligt snygga brushes! 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det är senitel_set2 va? Snygg iaf :) Vad tycker ni om min Panda bild? 1-10? Panda Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Skit snygg! 9,5/10 Saknas lite blend på Pandan men annars är den Perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Du har skrivigt rätt Mr.Fusk Det är bara element som har problem med sin engelska gramatik Gillar någon min nya avatar föresten? Mjo. Som sagt mycket stilren, dock tycker jag att den nog skulle sett snyggare ut med en transparent bakgrund? Om man fått det att funka det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Den blir för stor då... + att det är en desktop-background från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.