Kevve Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Inspirerad av Mr_Fusk Redigerat 5 Juli 2006 av kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 2/10 Dålig kvalitet. Ful text. Fula bakgrunder. Jag är ledsen, men det här var verkligen allt fel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Den här gjorde jag precis :) Vad kan jag göra bättre? http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Sig-av-mig-Tekken-4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Mycket snyggare! Placera texten "TDY" någon annanstans, få med hela texten "Dangerous". Ett tips är att ha olika teckensnitt på de två olika texterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag suger på texter :) Det du sa innan med panda bilden, så vet jag att den inte är särskilt bra. Kolla inte på mina avatarer om du vill se hur bra jag är i PS heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Jag är absolut inte emot dig på något sätt, bara så du vet. Själv är jag bra på att fixa texter, men sämre på brusher. Ny C4D Bakgrund: Klicka här Edit: Funkar inte av någon anledning, Hang on. Edit 2: Länken är fixad Redigerat 5 Juli 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Scrapcat: Snygg C4D Bakrund! 10/10 TDY: Asgrym! Jag älskar färgen och slutresultatet på fonten. 10/10 också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Min nya avatar.. 1-10? Dålig kvalitet pga storleksgränsen.. ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 ScrapCat: Lika stilren den också. Ser inget fel med den. 10/10 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag gjorde nån i flash... fast det var ett STOOORT misstag XD en banner blev en film XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) @ TDY - Säkerligen en av dina bästa, är det en c4d lr har du brushat bakgrunden? Testa även att fylla ut hela bakgrunden med brushes/c4d. Vad du nu har använt ska iaf tas bort från render, det är inte bra att ha saker över rendern. Blenda gärna rendern lite mera. Texten behöver mera jobb, testa att bara använda vit färg på fonten och sen ta drop shadow och sen välja soft light, blir ännu bättre om du kopierar text lagret en gång. @ ScrapCat - C4d rendern är lite för rörig, mörk och tar upp mkt plats på själva bakgrunden. Saknar även lite effekter som skulle piffa upp den mkt mera. (Har du gjort rendern själv?) Avataren, dålig kvalitet? Tyckte inte det var så värst dålig kvalitet, ta apply image och sen sharpen på det så blir den nog skarpare (sänk sharpen ifall det skulle behövas) tyckte om den ganska mkt. Testat att göra gaussian blur/Lightning effekten på det gröna i mitten? Kanske skulle ge en häftig effekt åt avataren. Redigerat 5 Juli 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det är C4D jag har använt till bakgrunden, ja. Gjorde ungefär som du sa :) Bättre elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.