Fusion Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Har du engelska eller svenska som språk i photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag har engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Stroke: Gör ett nytt lager/layer, markera allt (ctrl+a). När markeringen fortsvarande är kvar, gå in på edit->stroke. Välj 1px, inside. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 ståfräs på min nya ava ? :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Tja, jag tycker att den är för ljus och att det är irriterande att du härmar mig och Zimens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Den är fin SlaJM tyvärr en dåligare kopia på Salzis o Ziemens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Det behöver inte vara en kopia. Det finns f*n 2000 andra männskor som haft ögon avatarer. Ni är inte dom första om ni tror det. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Nej det är klart, men den var rätt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Nåt måste man ju göra när man har tråkigt... :) Inte nöjd. ;) Redigerat 15 Oktober 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Bilden känns lite klumpig, testa gärna en mer rak bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Den e rak. Eller hur menar du? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Snygg Cooliz, men fixa texten. Vit med svart stroke är snyggare enligt mig, annars var den cool. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.