Amaeli Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jaha ni säger det där fick jag ju verkligen lust att göra något nytt när den bara blir sågad som ved här. Ge konstruktiv kritik. Något jag ska bättra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Alltid har jag otur och får sista inlägget för sidan Kanske kan jag visa den igen http://img230.imageshack.us/img230/9474/narutocm9.jpg Fusion håller med dig! Färgerna och rendern smälter samman på ett väldigt fint sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Kommentarer ? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) Snygga? Redigerat 4 December 2006 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Känner att jag inte riktigt fick till det :( Funkade inte att göra ram. Men aja: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Snälla en kommentar . 1-10? Roligt att jag får en kommentar :) Jag gillar också blått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 (redigerat) Denna va itte särkilt snygg. Jag skulle nog inte ha skrivit wist och ick bredvid S & T:et. Men iaf. Släpp gärna förbi en komentar 1-10. Redigerat 22 November 2006 av SickTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Denna va itte särkilt snygg. Jag skulle nog inte ha skrivit wist och ick bredvid S & T:et. Men iaf. Släpp gärna förbi en komentar 1-10. Den var kanske inte den bästa... Har du gjort en zoom och sen snurrat (roterat) på den eller? 5-10 eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Denna va itte särkilt snygg. Jag skulle nog inte ha skrivit wist och ick bredvid S & T:et. Men iaf. Släpp gärna förbi en komentar 1-10. Jag har gjort en zoom fast har inte snurrat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 (redigerat) Denna va itte särkilt snygg. Jag skulle nog inte ha skrivit wist och ick bredvid S & T:et. Men iaf. Släpp gärna förbi en komentar 1-10. Okej mina brukar bli åt andra hållet. ledsen för offtopic. En bra effect (tror fyrefly gjorde en tut en gång) är att när du har gjort zoom. Så tar du Wave det blir ganska coolt kolla bild. (det är lätt också) Du kanske redan visste men det var bara ett tips. Redigerat 22 November 2006 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Denna va itte särkilt snygg. Jag skulle nog inte ha skrivit wist och ick bredvid S & T:et. Men iaf. Släpp gärna förbi en komentar 1-10. Visst det ska jag prova. Fast här har ni en till. Plz en komentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 (redigerat) :visslar: Redigerat 4 December 2006 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.