Aircondition Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 .:::: Gjorde den i en banner tävling och vann : ) Kommentarer? Texten måste du göra mindre, sen ser det lite konstigt ut där du bara har gjort Motion Blur. (Vid höger sida.) Annars nice. Du var ju kass innan du har blivit 1000 gånger bättre. >:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Nja är lite noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 http://i145.photobucket.com/albums/r226/Inka_71/banner/manga.jpg 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Den var ju snygg. Jaja gjorde en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 :D ge gärna lite konstruktiv kritik, det är så jag lär mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 MascarPone@ Ja vad ska man säga :) Nja vad tycker ni om denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 MascarPone@ Ja vad ska man säga :) Nja vad tycker ni om denna. Vad menar du med det?Säg betyg lixom. Din var grymm tycker jag, gillar färgerna och rendern. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 :D ge gärna lite konstruktiv kritik, det är så jag lär mig. Vafan. O.O Du har haft PS ett litet tag och redan är du 100 gånger bättre än mig. ^^ Jag gillade den. (: Inte så mckt att ändra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Haha tack ^^ Nej, du är typ 1000 gånger bättre än mig, det vet alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Ok denna gjorde jag igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Rätt cool faktist. Lite konstruktiv kritik bara: Att den typ "fadear" ut vi kanterna skulle du kunnat låta bli testa en ram, svart eller något :) Texten syndes inte så mycket gör den lite större och minska stroken på texten :) Annars är du jävligt duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 MascarPone@ Jag sätter bara ut texten så att man ser att det är jag, jag vill göra texten så lite som det bara går bara för att jag tycker att texten förstör allt. Ps.Jag har inga bra fonter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.