System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Gjorde denna på en halvtimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 En ny :) Kommentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Gjorde denna på en halvtimma. tid har ingen som helst betydelse. Redigerat 3 December 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Gjorde denna på en halvtimma. Ne men det var lång tid för den bilden. Men here is my new. O.B.S.Min engelska suger. Redigerat 3 December 2006 av System Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Gjorde om en annan jag gjorde idag Kommentar? Redigerat 3 December 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 hm 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) hm 1-10? 3-10 Rendern-Lite tråckig. Texten syns knappt. Lite stel bakgrund. [EDIT]Min sista inför kvällen. Redigerat 3 December 2006 av System Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Gjorde denna på en halvtimma. instämmer, en sån gör man på 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Hahahahaha. Värst va Zimens var på hugget idag :P Nämen seriöst. System: Den var lite för dåligt gjord för min smak, satsa gärna mer på Fonter :) Humla: Jodå den var fin! Gillar färgen. Inka: Den hade fina färger men rendern var rätt tråkig, tappa inte suget bara man ser att du blir bättre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Hahahahaha. Värst va Zimens var på hugget idag :P Nämen seriöst. System: Den var lite för dåligt gjord för min smak, satsa gärna mer på Fonter :) Humla: Jodå den var fin! Gillar färgen. Inka: Den hade fina färger men rendern var rätt tråkig, tappa inte suget bara man ser att du blir bättre och bättre. ja jag är sur, var tvungen att formatera om och all data rök... :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Bläuh, sånt suger Zimens :/ Behövde formatera om datorn i Fredags, nu fick jag installer om Photoshop 9.0 och alla brushes försvann. :/ Men jag kommer med något inom kort, var ett tag sen jag gjorde något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Det går framåt... Eller inte... >.< http://img244.imageshack.us/img244/9841/sasukekv7.jpg KOMMENTERA FFS!!! (Det fungerade i föregående inlägg. :)) Redigerat 4 December 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.