HUHEUEHEUEHUH Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Man tackar Berra :) Har nyss lärt mej brusha :D Blev nöjd med denna. Ganska lik den förra :P Hm jag tycker att jag har sett en sån bild på en sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Man tackar Berra :) Har nyss lärt mej brusha :D Blev nöjd med denna. Ganska lik den förra :P Den blev finare nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Man tackar Berra :) Har nyss lärt mej brusha :D Blev nöjd med denna. Ganska lik den förra :P Länka isåfall. Jag gjorde den själv utan att kolla på tutorials eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) mina senaste mina bästa faktiskt. Redigerat 5 Januari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) @ 0017: Du gör skitsnygga banners, men texten måste ändras. Redigerat 27 December 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 <---------------min nya avatar kommentera mina banners 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) 4/10 Här är några EDIT:Tar bort bilderna för att få utrymme Redigerat 25 December 2006 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) och va sejjer du om mina banners? Redigerat 5 Januari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Mixtrade lite i Photoshop, följde även Zimens tutorial. :) http://img82.imageshack.us/img82/4770/bulbasaurfq2.jpg Redigerat 25 December 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 mina senaste mina bästa faktiskt. 1:an var väl snygg om du har ram och lite bättre text 5/10 8/10 om du har det 2:an får 4/10 3:an får oxå 4/10 *Snygg Elite :cool: Kommentera mina oxå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Min nya..Texten suger jag vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) http://img150.imageshack.us/img150/156/zimenssmstlo0.jpg f*n va dålig inspiration jag har idag! inget vill funka >=( jag lekte lite och jajaja... det var tänkt att ha en pistol till höger, med svart bakgrund och att det var eld bakom den. det blev eld över hela, den brann upp... riktigt ful blev den iaf.... @Lillberra:Din första helt wounderbare! din andra är en av det hetaste jag sett. Din tredje var lite dåligare än de andra två men helt klart en 9/10! @TDY, fin fin som alltid jag längtar tills dagen då du gör en ful bild, den dagen är något väldigt fel med vår jord. @Zimens, grrrh! @MightyMe, riktigt snyggt! stora framsteg. Redigerat 24 December 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.