Smiter Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) min första med c4d ;) [eddit] gjorde en ny := Redigerat 31 December 2006 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Kolla avan! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) :bah: Söker inspiration :P Redigerat 1 Januari 2007 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det enda du gjort är att du har tagit en 3D render från nätet, lagt den bakom 50 Cent rendern, och lagt in text. Går att göra på 1 minut. Men ändra texten, den förstör mycket. Det är en vit ram på men den syns inte ville inte ha motiv och det skulle blif ör mycket tomt om den vart högre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 kommentar, 1-10? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 http://img371.imageshack.us/img371/8104/hahqy3.jpg Har inte använt Photoshop på ett tag, så jag tänkte kolla om jag fortfarande kunde leka runt.. Gick helt ok.. Jag är inte så bra längre, men jag kan ju stolt säga att jag var en av dom som gjorde så Photoshop blev så stort på fuska. Kommer ihåg när det bara var tre pers som använde Photoshop, det var tider.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Inka en 8 men sumpa texten ful som as. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 jag är inge bra på texter^^ en ny, 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag vet att jag suger fast jag skulle vart glad ifall ni påpeka det ;) . 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag vet att jag suger fast jag skulle vart glad ifall ni påpeka det ;) . 1-10? 3/10 - ok för en nybörjare (?) men den kan klart förbättras på alla plan :) Min då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 lixom så här ser den ut: http://img101.imageshack.us/img101/4541/24sigcopyim0.jpg 24 ftw ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Zimens: Bakrunden var hemskt snygg, men rendern känns inte sådär grymt blendad som du brukar få till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.