HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Orkar intre göra nått märkvärdigt nå mer.. Dessa har jag gjort till tävlingar och sånt. Redigerat 5 Januari 2007 av 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Neej gör inte det. Man blir bara kallad rippare... Se mitt förra inlägg. Har ingen ny så jag lägger upp en gammal. http://i109.photobucket.com/albums/n63/The_Dark_Yoda/Sig-av-mig-Manga.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Okeey, då börjar jag med sånna utan text da.. ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Asså självklart får man göra text, men suger man stenhårt är det ju onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 http://img454.imageshack.us/img454/1754/mountainscopy2pi8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Neej gör inte det. Man blir bara kallad rippare... @TDY, hur f*n gör du? du kan få en ful skit som Jack sparrow att se ut som ett playboy omslag.Congrats! :) Hihi den där med mangafiguren måste vara en av det snyggaste jag sett :wub: Och tänk att jag har den i min lilla press <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Asså självklart får man göra text, men suger man stenhårt är det ju onödigt. alltså behöver inte jag göra nån^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 http://img454.imageshack.us/img454/1754/mountainscopy2pi8.th.jpg :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 @Zimens jag tycker att själva bilden är ful, men när man tänker efter så är det ju du som gjort den allså är den snygg för att vara en sån bild. Men Själva utseendet på bilden 2/10. Men själva projeketet 8/10<--Den är snygg för att vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 precis min åsikt också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 <---------min nya avatar 1-10 och kommentarer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 <---------min nya avatar 1-10 och kommentarer?? Blenda den och gör texten mindre utan Crisp, eller vilken "effekt" du nu använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.