ChipZ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Sträcket mellan spidermännen seer helt skevt ut (tycker jag) z uppe i hörnet syntes inte N y Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 http://img143.imageshack.us/img143/9061/untitled1copynr5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Fanskap också, jag glömde stroken, den ser mycket bättre ut då, men aja. http://img521.imageshack.us/img521/3143/relaxse4.jpg Jag sa att ingen kunde göra SNYGGA bilder här på fuska.se men när man tittar på den där bilden så ångrar man säg jävligt fort om man sagt något sånt! OMG VA SNYGG DEN VAR! Om du vill tjäna typ 5,000 fm så PM;a mig! Har ett bra erbjudande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Shit vad alla är grymma här på web design ska försöka göra något snyggt-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 KOmmenterA Stilig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 :meddum: Tråkig bakrund, den är ej blendad och framför allt: Rendern är tillplattad? :S Bättre kan du :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Kommentarer ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Dina bakgrunder e så himla snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Kommentarer ? :) Pixelstrech? Det är väldigt simpelt, men, men. Ser lite konstigt ut när dina C4D's går åt ett annat håll än vad pixelstrechen gör. Texten tar för stor plats. Lite kladdig. Men fixa det första jag sade så blir den nog mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Gjorde en avatar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Kommentarer ? :) Nja, inte lika bra som dina fööra banners.Rendern såg suddiga ut, texten blev inte så bra, 6/10, du kan bättre. Btw, fick du inspiration från Zimens Spiderman-banner? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.