TheUnnamed Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 .... http://img262.imageshack.us/my.php?image=statusbanner5vg.png Varken banner eller avatar men snygg är den aight? Oseriös jag vet men lite rolig är den nog :) Ledsen om ni som spelar WoW bli ledsna ;) http://img465.imageshack.us/img465/3160/vgavgrawow2xl5.gif Tack så mycket. Tyckte den var rolig själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jag gjorde en som jag tyckte blev ganska bra: Kommentera gjärna! //Zenso :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Den va snygg , Men jag tycker att dom där gitarrerna ser lite " Inklippta ut" du vet man ser vit runt dom. annars va den bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Den va snygg , Men jag tycker att dom där gitarrerna ser lite " Inklippta ut" du vet man ser vit runt dom. annars va den bra. Ja det tycker jag med. Men jag är noob på photoshop så jag vet inte hur man ska göra för att det inte ska bli så. :( //Zenso :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Den va snygg , Men jag tycker att dom där gitarrerna ser lite " Inklippta ut" du vet man ser vit runt dom. annars va den bra. Klipp ut nogrannare runt kanterna så slipper man se bakgrunden också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) ok, här är en. Den är till en tävling. Redigerat 21 Januari 2007 av 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Denna är med i en tävling dock utan status texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Denna är med i en tävling dock utan status texten. snygg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Denna är med i en tävling dock utan status texten. E de brushes i bakgrunden eller bara massa filter m.m? ifall de e brushes så vill jag veta vart du fick dom? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Denna är med i en tävling dock utan status texten. Tack, Dragg0. Redigerat 21 Januari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 1-10 olika effekter på rendern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Ser ingen skillnad på 1an och 2an, kanske en liten orange tint på rendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.