TheUnnamed Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Status@ Enormt snygg. 10/10. Dessa 2 är till en tävling. Vad tycker ni? Jag respekterar era åsikter :) Tack det var snällt att ge 10/10. Angående dina bilder, gör gärna snea scanlines istället för raka och sänk opaciteten. EDIT opaciteten hette det visst ;) Redigerat 26 Januari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Ok, ska göra det da, men hur gör man dom snea da :) [EDIT]Gjorde om scanlines lite.Men vet fortfarande inte hur man gör dom snea ;) Redigerat 26 Januari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Jag har så förfärligt dåliga fonter... Det är utan tvekan det snyggaste du har gjort!! :cool: Och hur fick du till pixelstreckan i bakgrunden så? jag tkr det är ass svårt att få till snygga pixelstreck! EDIT: hur gör man scanlines igenkligen? skulle va tacksam om nån kan säga. :D Redigerat 26 Januari 2007 av Vixxec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Jag har så förfärligt dåliga fonter... Vet inte om den här funkar annars får jag väll lägga ut en psd. Iaf öppna den här: <----- Liten men kraftfull! Det är den som du ska spara och ta EDIT->Define pattern (om du har engelska). När du har en bild du vill ha scanlines på gör du nytt lager->Create New fill or adjustment layer (där du trycker för att få upp color balance)-> Välj nu pattern (mönster)-> Välj scanlines pattern (mönstret). Lägg lagret där du vill ha det. EDIT: Glömde kommeterna det du sa om min bild så här kommer det: Tack, så mycket. Du får hitta en bild som det blir bra "pixel streck" med, testa med några men det blev helt kasst. Redigerat 26 Januari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag har så förfärligt dåliga fonter... Nae, det hjälpte inte för att jag har den svenska versionen. fast att du lägger ut en psd va en bra ide. ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag har så förfärligt dåliga fonter... Det borde troligtvis funka... Byt ut där det står pattern mot mönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Vart extremt nöjd med denna. :) http://img405.imageshack.us/img405/5145/elitedl0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 j*vlar najs elite. KAn inte se något fel på den. Liiiiite för tama färger kanske. Prova lägga på lite mera kontrast. Texten syns lite för väl också, prova sänka opaciteten. GJ (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Tackar! ^^ Redigerat 26 Januari 2007 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 elite den var jätte fin=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Elite underbar! Helt underbar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Tack, ska förbättra den till nästa gång. :) Redigerat 26 Januari 2007 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.