TheUnnamed Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Nja, rendern smälte in lite för mycket. Tråkig bakgrund. Du kanske skulle kunna variera fonten ibland. Kunde ha blivit bättre. 2/10 ;) Redigerat 28 Januari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Status: snygg, men rendern tar upp för lite plats, så den blir för tom på höger sida, texten var sådär ;) 6/10 kommentar? (EDIT) känn som jag har glömt nått^^ http://i145.photobucket.com/albums/r226/Inka_71/banner/spindel.jpg Redigerat 28 Januari 2007 av Kazour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Några nya Kazour: texten kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Den första var snygg, men det blev lite tomt på höger. 6/10 Den andra var inte lika bra, 2/10 Men ändra font ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tog en timma och göra >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 mer en bild inte samma storlek som ni FupR nickar jag på DOD. nån som spelar DOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 En ny: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) @Szellerie-den som tog 1 timma för dig, är lite överdrivet. Jag är inte så bra på photoshop men den dära skulle ta typ 15-20 min å göra ;) Din andra var inte så märkvärdig, rendern tog upp hela bannern, å skippa huvudet till vänster så blir det bättre. 5/10 sammanlagt. @Conaboy-Paint eller? 2/10. Här kommer en, jag gjorde den med ett tema, nämligen röd. Kommentarer. Redigerat 29 Januari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 @Szellerie-den som tog 1 timma för dig, är lite överdrivet. Jag är inte så bra på photoshop men den dära skulle ta typ 15-20 min å göra ;) Din andra var inte så märkvärdig, rendern tog upp hela bannern, å skippa huvudet till vänster så blir det bättre. 5/10 sammanlagt. @Conaboy-Paint eller? 2/10. Här kommer en, jag gjorde den med ett tema, nämligen röd. Kommentarer. http://www.click2host.us/003/Guildwars-tutorial.pngOsäker om du kan göra en sån på 15-20 minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 . Jag är inte så bra på photoshop men den dära skulle ta typ 15-20 min å göra ;) Dina skulle ungefär ta 2 minuter att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) Mm, jag vet.. Jag är inte så bra har jag ju sagt ;) @Szellerie-den som tog 1 timma för dig, är lite överdrivet. Jag är inte så bra på photoshop men den dära skulle ta typ 15-20 min å göra ;) Din andra var inte så märkvärdig, rendern tog upp hela bannern, å skippa huvudet till vänster så blir det bättre. 5/10 sammanlagt. @Conaboy-Paint eller? 2/10. Här kommer en, jag gjorde den med ett tema, nämligen röd. Kommentarer. Neej, det gör jag inte, bara för att jag orkar inte lägga tid på sånt, jag ser likadana tutorials varje dag börjar bli trött på dom ;) Redigerat 29 Januari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.