woicer Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 http://pici.se/pictures/C19l9O.png Mer som en testbild. Första gången jag använder smudgetool och en speciell ljuseffekt, vilket syns. Visst är det den "effekten" man ser i bakgrunden i dina bilder Zimens, dvs av smudgetool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 http://pici.se/pictures/C19l9O.png Mer som en testbild. Första gången jag använder smudgetool och en speciell ljuseffekt, vilket syns. Visst är det den "effekten" man ser i bakgrunden i dina bilder Zimens, dvs av smudgetool? Ja, jo. Kan se en väldigt svag, men snygg, smudge. Ljuseffekten var grovt härlig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 http://pici.se/pictures/C19l9O.png Mer som en testbild. Första gången jag använder smudgetool och en speciell ljuseffekt, vilket syns. Visst är det den "effekten" man ser i bakgrunden i dina bilder Zimens, dvs av smudgetool? Vi väntar fortfarande på filmen :visslar: Ladda hem Camtasia och kör en omgång. Tar inte många sekunder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Haha, jajaja :P Ge mig din msn så kan du få en annan videotut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Haha, jajaja :P Ge mig din msn så kan du få en annan videotut :) Menar du den som ligger på sorum? Annars skulle jag vilja ha den också (om det inte är den). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ja, det är den på sorum :) Vill itne ge ut den offentligt på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ja, det är den på sorum :) Vill itne ge ut den offentligt på fuska. Är det den då du gör ern abstract tag sig? Sorry för offtopic.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ja, det är den på sorum :) Vill itne ge ut den offentligt på fuska. Ja det är det...Nu skiter vi i det och visar bilder ist. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Tycks om denna? Zimens: Okej förstår det ;) Men den har jag redan fast har aldrig använt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ey, den var f*n riktigbt najs status. Men dra upp opaciteten på rendern och byt font. Det blir också för tomt till höger om rendern. Placera rendern lite mer till höger kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Tycks om denna? Zimens: Okej förstår det ;) Men den har jag redan fast har aldrig använt den. Me like. :D Som Zimens skrev, byt font och höj opaciteten på rendern. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Tycks om denna? Zimens: Okej förstår det ;) Men den har jag redan fast har aldrig använt den. Tack ;) Som jag sa ska jag fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.