Zantera Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Den Gerrard bilden var snygg! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 =) Bara för att tilläga så är rendern hemutklippt. Ruskigt bra färger och dessutom en bra spelare. ;) Texten var inte så bra dock... =/ *tummen upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 =) Bara för att tilläga så är rendern hemutklippt. Tackar ;) Visst Gerrard och Liverpool är ju bara bäst =) De vinner CL år. Ojdå lite offtopic. Men jag vet inte riktigt vad jag kan göra med texten, jag vet att det är dags att lära sig det vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 <-----Min nya avatar 1-10? :D *Snygg igen status,lite ljusare text hade varit en 10 men bara 9/10 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 sorry ser inget spec med den, lite rendern o en render, 2/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Här kommer två av mina senaste. http://i144.photobucket.com/albums/r162/Kraver_album/Kraver-GRAW.png http://i144.photobucket.com/albums/r162/Kraver_album/Kraver-persia.png Renderna har jag klippt ut själv ochblev ganska nöjd med dem. Jag vet att dem är ganska lika men jag gillar dem. Betyg sätt gärna 1-10... Redigerat 12 April 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 sorry ser inget spec med den, lite rendern o en render, 2/10. Menar du mig eller? allt är typ ''handgjort'' och ingen render här inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Har inte rört PS på ett tag... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) 1 ny :cool: Gjorde en userbar med (stavade lite fel) :P Redigerat 13 April 2007 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Snygg sig, men "Razectexten" är ful. 8/10 Helt okej userbar, men skumt stavfel som drar ner betyget xD 5/10 Zantera@ Inte så snygg men wt,f jag är inte så mycket bättre :P Använd helst inte bara filters som bakrund, outcomet blir väl inte så hemskt bra då, sen blir det bra med blending options på texten kanske, och ram behövs väl ;P inte världens bästa storlek heller. 3/10 Redigerat 13 April 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 http://i15.tinypic.com/453q88w.jpg Gjorde denna bild för att han är en otroligt bra skådespelare. Inte för att jag är gay >_> ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Du kan bättre, och gubben är jävligt ful också >:( 6/10 Inte för att jag kan göra bättre då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.