Mumutio Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 (redigerat) Ganska snygg fupr05, men ta bort ramen. Den är snygg ibland, men passar inte alltid! Jag lekte lite på fri hand, inte så stor skillnad men i alla fall snyggare än originalet. edit: Får bifoga originalet senare, båda får inte plats i ett inlägg... Redigerat 8 Maj 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 En liten banner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Tråkig, bild, det är ju bara en in game render, sedan så har du satt på en border, som e ful, snälla lyssna dom ramarna passar inte på alla bilder. 4/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 På den bilden passade ramen finemang :D 8/10, lite tråkig bakgrund, rendern va fin den också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) min senaste på väldig länge glömmde border men pallar inte gör nån nu Redigerat 9 Maj 2007 av Kazour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 min senaste på väldig länge glömmde border men pallar inte gör nån nu Den var ju skitgrym, men jag tycker att jag har sett den på ett forum, har du gjort den efter en tut ? 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 min senaste på väldig länge glömmde border men pallar inte gör nån nu du blir ju bara sämre och sämre mästare :( 6/10 känns väldigt kladdig och har svårt att se den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) dom här då? kanske lite tråkiga :( Redigerat 9 Maj 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) min senaste på väldig länge glömmde border men pallar inte gör nån nu bättre än vad du nånsin kommer att bli, håll dig till paint och sånt, ok? :)ps. ett par glasögon skulle inte vara fel satt ditt en border på den gammla plus att jag g jore en lika fast med annan nyans Redigerat 9 Maj 2007 av Kazour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 (redigerat) Efter den >HÄR< Tuten Redigerat 11 Maj 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 min senaste på väldig länge glömmde border men pallar inte gör nån nu För stark kontrast. Gillar ingenting med bilden. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.