Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Ursäkta för off topic nu men.. Gorillaz@ Om du nu kan så himmla mycket om photoshop, du gör snygga bilder, men ´varför suger du på texten? Texten förstör hela bilden, du måste ju koncentrera dig på texten också.. Inte för att vara elak nu men, kolla på tutorials på hur man gör snygg text. Sen så är jag lite skeptisk om det är du som gör bilderna, eller om du rippar och sätter inte en text :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något! Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) Ursäkta för off topic nu men.. Gorillaz@ Om du nu kan så himmla mycket om photoshop, du gör snygga bilder, men ´varför suger du på texten? Texten förstör hela bilden, du måste ju koncentrera dig på texten också.. Inte för att vara elak nu men, kolla på tutorials på hur man gör snygg text. Sen så är jag lite skeptisk om det är du som gör bilderna, eller om du rippar och sätter inte en text :huh: Jag kan inte så mycket om Photoshop. Allt jag har lärt mig har jag nästan lärt mig helt själv. Jag har nog lärt mig av en tut en gång, och den bilden blev ändå inte särskilt bra. Varför tror du att jag rippar? Så j*vla svåra är inte dem bilderna att göra. Jag har hållt på med Photoshop i över 1 år nu. Varför skulle inte jag kunna göra såna bilder? Mumutio: Din bild 9/10 Rendern är bara lite för ljus, annars är den perfekt :) Redigerat 20 Juni 2007 av Gorillaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något! Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :) Han gör absolut inte dom snyggaste texterna, han använder jämt samma font, det är bara fult, det finns de som vet hur man gör texter som passar in i bilden, men gorillaz han sätter bara in en text och ""TROR"" att det är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Ursäkta för off topic nu men.. Gorillaz@ Om du nu kan så himmla mycket om photoshop, du gör snygga bilder, men ´varför suger du på texten? Texten förstör hela bilden, du måste ju koncentrera dig på texten också.. Inte för att vara elak nu men, kolla på tutorials på hur man gör snygg text. Sen så är jag lite skeptisk om det är du som gör bilderna, eller om du rippar och sätter inte en text :huh: Ska du säga som rippade Dendära scorpion bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något! Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :) LoL n00b. Varför skriver du här när du själv inte kan ett piss om Photoshop. Jag har aldrig sett dig ladda upp en bild. Gör det först och sen kan du kritisera andra. Ska ladda upp en bild snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något! Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :) Jo, det var en tid, som jag laddade upp bilder, men jag håller inte på med photoshop nu, + jag är extremt mycket bättre än dig, du kan ju typ bara rörselse skärpa....'Sen så när du FÖRSÖKERatt brusha, så blir det bara skit, men ska ha erfarenhet innan man gör nått. Sen så ska du inte missdöma mig, bara för att DU alldrig sett mig göra bilder so?!! Ps. Sen så kan man inte säga Lol noob, utan att veta vad det betyder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) God Jul till alla ^^ http://img225.imageshack.us/img225/4250/merrychristmaskopierazb4.gif EDIT: Rendern smälte inte in så bra men.. Kommentarer? Redigerat 20 Juni 2007 av Destiny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något! Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :) Du har aldrig sett mig brusha. Jag har inte använt rörelseoskärpa på någan av mina senaste. Jag ÄGER dig och det vet du. ;D En gammal avatar, på denna suger texten för jag glömde kantutjämning. http://img265.imageshack.us/img265/2995/onepiece3vn6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något! Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :) Tyvärr, du kan inte säga så, var det inte du som alldrig sett mig göra banners? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) God Jul till alla ^^ http://img225.imageshack.us/img225/4250/merrychristmaskopierazb4.gif EDIT: Rendern smälte inte in så bra men.. Kommentarer? Tack ^^ Jag har sett dina banners, Scorpions. Runt sidorna på 300 =) Och jag vet att du inte rippar ^^ Men jag är ändå inte på nåns sida =) Ok. En till =P (Gammal) http://img265.imageshack.us/img265/5167/animesigrz3.gif Redigerat 20 Juni 2007 av Destiny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) Jo jag har sett en av dina nu. Inte så imponerande. http://www.fuska.se/forum/uploads/post-58534-1171318565.gif Jag menar inte att mina är mycket snyggare. Men asså har du något emot mig? Redigerat 20 Juni 2007 av Gorillaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.