Mumutio Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 <_< blev ganska nöjd :P Ta bort den fula ramen, inte ett dugg stilren. Passar inte alltid. Rendern var också förskräckligt tråkig, men bakgrunden och texten var snygg. Synd att se en så fin banner förstöras av den fula ramen.7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 totalt sjette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Det här är nog min bästa på länge. http://img527.imageshack.us/img527/7213/angelsigiv8.gif Kommentarer? EDIT: Härmade 0013's stil på första sidan ^^ Simpel men snygg. http://img225.imageshack.us/img225/1526/simplehn3.gif Kommentarer? Vill ingen kommentera mina =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Nytt namn ny avatar... nae men samma avatar men ändra render och färg ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) totalt sjette Alla dina sigs/banners är en bild på en person och sen den personens namn bredvid. Det är mer namnskyltar än banners :S Men fortsätt på! Nu har jag börjat "4-real" här kommer en ny: http://img390.imageshack.us/img390/4226/anotherseyb0.png Länk till "jag dygnar". Jag dygnade alltså igår :) Är väldigt trött nu =) Också när jag ändå har strålljuset på mig kan jag ju passa på att berätta att jag, till skillnad från många andra, gärna ger ut gratis avatarer. Bara ni ber snällt i min gästbok. Inga "Snääääääääääälla gör en avatar åt mig för ja e snel påjke". Redigerat 25 Juni 2007 av R4av3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) här fjorde jag en till powerbits df står det uap på den <_< Redigerat 25 Juni 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Haha logisk förklaring till rippning, har sett den på ett forum, ska hitta den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Men.. snälla nån. Rippa nån annans verk? Jag tjänar man på det? Beröm som man innerst inne vet inte är till sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) Haha logisk förklaring till rippning, har sett den på ett forum, ska hitta den snart. det är ju jag jag har lagt upp den på starbits och powerbits juen till iaf en till http://img452.imageshack.us/img452/3179/oblivonst7.jpg Redigerat 25 Juni 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 har gjort en avatar åt Gird3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Haha logisk förklaring till rippning, har sett den på ett forum, ska hitta den snart. Fupr05, en till sak, varför har du jämt en olik text på dinna banners? Men när du väl har en med ditt namn så suger texten, det gör ju att man undrar mer o mer. Eller så rippar du en person från starbits och powerbits, och låtsas att du är den som gör bilderna, o är personen där.. Men vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 jag har inte rippat ett skit bara tar en render från en render sida :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.