Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn

Rekommendera inlägg

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Wish_Maker

Denna kan ta skit länge att ladda och den måste typ köra 3 varv innan den kör fort ;) http://dl4.rapidshare.de/files/2890114/35233505/Brush1.gif

Det dära är 3d Brushes som jag använder iaf :D :lol:

 

Lol filen funkar itne nå mer.. aja ska kolla lite och fixa det

 

Det verkar vara så att den bara funkar i några minuter eller så är det hur många som har tittat på den.. aja när den slutar funka så är det bara att bläddra längst ner trycka free sen bläddra längst ner igen och vänta i några sekunder till det kommer Download: Brush1.gif då trycker man där och så får man se den igen

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna kan ta skit länge att ladda och den måste typ köra 3 varv innan den kör fort ;) http://dl4.rapidshare.de/files/2890114/35233505/Brush1.gif

Det dära är 3d Brush som jag använder iaf :D :lol:

 

Lol filen funkar itne nå mer.. aja ska kolla lite och fixa det

 

Det verkar vara så att den bara funkar i några minuter eller så är det hur många som har tittat på den.. aja när den slutar funka så är det bara att bläddra längst ner trycka free sen bläddra längst ner igen och vänta i några sekunder till det kommer Download: Brush1.gif då trycker man där och så får man se den igen

 

Är den animerad eller hackad?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

? den är animerad jag har gjort den animerad och jag använde nå slags brushes som är 3d - den är 6 499kb = 5.49mb :P det är därför den hackar lite

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...