DefqoN Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Mangaaaaaa... oh yes, i love it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Mangaaaaaa... oh yes, i love it Tack så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Min bild blev ju helt mobbad. :'( Råkade ta text layer under min C4D Layer.. (OBS) sen så hade jag väl duplicatat layert för mycket i ripple. Såg ju helt bättre i photoshop *Besviken* :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Hmm, enkel att göra, och VÄLDIGT ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Nice! återkommer med minst 12 bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Här är en ny ni anar inte hur jag slitit med texten fast det blev bara en vanlig svart till slut, måste lära mig mer effekter :) Kommentera 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Här är en ny ni anar inte hur jag slitit med texten fast det blev bara en vanlig svart till slut, måste lära mig mer effekter :) Kommentera 1-10 Texten är cool, men njaa, inte helt perfekt bild, 8/10! Kommentera alla snällaaa Ni kan inte fattaa så himmla hårt jag jobbat med dom >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Jag är helt säker på att alla utom tvåan är rippade. Den var för ful för att du skulle tagit den. Ärligt talat, vad är kul med att sno andras bilder? Visst man kanske får lite "omfg ASCOOL! 10/10" kommentarer. Men egentligen har man inte gjort ett skit. Dessutom lovar jag att i nästan alla fall kommer sanningen fram. Fastän jag vet att du kommer blåneka fattar ändå alla. Så erkänn och skriv inte massa skit om att du visst har gjort dem. Man ser det så tydligt p.g.a dina tidigare bilder. Total klasskillnad vilket inte kan ske på någon dag. Du har också lagt på skitful basic text, som man inte skulle gjort om man varit ägare till de bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 EEH F-OFF? ska jag visa psd filerna också.. jävligt patetiskt du är Jag har PSD Filerna, det gör saken biff, och jag gjorde bilderna på en tutorial -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Thihi, jag visste det. Nej, det blir tyvärr ingen biff. Om du skulle titta ut på världens GFX forum skulle du se ganska många där man delar ut PSD filer. "en tutorial"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Här är en ny ni anar inte hur jag slitit med texten fast det blev bara en vanlig svart till slut, måste lära mig mer effekter :) Kommentera 1-10 Texten är cool, men njaa, inte helt perfekt bild, 8/10! Kommentera alla snällaaa Ni kan inte fattaa så himmla hårt jag jobbat med dom >_< kan du ge oss original stock till bilderna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Här är en ny ni anar inte hur jag slitit med texten fast det blev bara en vanlig svart till slut, måste lära mig mer effekter :) Kommentera 1-10 Texten är cool, men njaa, inte helt perfekt bild, 8/10! Kommentera alla snällaaa Ni kan inte fattaa så himmla hårt jag jobbat med dom >_< kan du ge oss original stock till bilderna ? Aa då, kommer med dom lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.