Gäst UAP Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 den här blev jag ganska nöjd med vad tycks? http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/BrandonMarshall.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 (redigerat) den här blev jag ganska nöjd med vad tycks? http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/BrandonMarshall.jpg Det är bara texten som är kass, annars hur snygg som helst! tycks om min senaste? http://img146.imageshack.us/img146/808/bowser1rh2.jpg Redigerat 14 September 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Hur ful text som helst. Arial is teh shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Hur ful text som helst. Arial is teh shit. Arial? Jag använde inte arial <_< OFFTOPIC: 16 åring igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Hur ful text som helst. Arial is teh shit. Arial? Jag använde inte arial <_< OFFTOPIC: 16 åring igen? han menar att du borde använda arial -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Sen blendar du helt fel med texten också -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Vart tog du bilden? :oGrekland.Jag fotade en grannö, men stod på koufonissi i cykladerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Här kommer en banner med motiv från filmen 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 (redigerat) gjorde en lotr och en ff... Redigerat 14 September 2007 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Vet inte vad f*n det här är men jag tyckte att det blev ett snygg resultat( är gjort av brushes ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 (redigerat) Jag testade en nu med C4d, det är ganska svårt men man vänjer sig enkelt. Ps,oops, glömde bort, att jag gjorde en vit ram, därför syns inte ramen, men jag kan ändra om ni vill. Redigerat 15 September 2007 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Vet inte vad f*n det här är men jag tyckte att det blev ett snygg resultat( är gjort av brushes )Komentera vill se hur ni tycker om denna stil :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.