CrazyBarrie Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Uhm, vad tycks?sådär =/, jag gillar inte dom där rutorna :o men annars var den helt ok ;) 6/10 min då? :D själv blev jag riktigt nöjd :) ganska nöjd med denna också :) Redigerat 13 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Uhm, vad tycks?sådär =/, jag gillar inte dom där rutorna :o men annars var den helt ok ;) 6/10 min då? :D själv blev jag riktigt nöjd :) ganska nöjd med denna också :) På dragonball, cirkeln sitter fel, den måste vara mer nere vid fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Tyckte om denna render, så jag gjorde en bildFärgen runtom passa inte men det var en bra ide och ganska snyggt! x) Jag behöver hjälp med en sak! (ovanligt va? XD) Hur gör man så att man bara ändrar Hue/Saturation... på ett bestämt lager? :o välj det lagret-> ctrl+u och ändra på hue/saturation. @contox du börjar lära dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Uhm, vad tycks?Man måste bara hata texten, det är uber pixlig, skippa den eller använd en bättre font/inställning. Bakgrunden är riktigt snygg tycker jag faktiskt. Ramen duger väl men jag tycker det är snyggare med en vanlig svart ram alt. bio ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Tyckte om denna render, så jag gjorde en bild Zhark , nån gång måste jag säga det , men , JAG ÄSLKAR DINA BILDER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Tyckte om denna render, så jag gjorde en bild Färgen runtom passa inte men det var en bra ide och ganska snyggt! x) Jag behöver hjälp med en sak! (ovanligt va? XD) Hur gör man så att man bara ändrar Hue/Saturation... på ett bestämt lager? :o @contox du börjar lära dej. mm tack :), jag har borjat följa några tutorials på planetrenders :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag passade på att göra en liknande. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Snygg! Men den är lite kladdig... :/ http://image.x0r.se/img/af71e0e5996818efde87b15cb81a1f9c2e720b62.png Ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Hm, ändra så att inte hela bilden är grön ;). Gjorde klar denna nyss, vad tycks? Jag blev nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Snygg Jag gjorde efter en tutorial. Dock skulle den inte bli sådär. Utan i slutat fick jag göra eget för det stämde inte -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Hm, ändra så att inte hela bilden är grön ;). Gjorde klar denna nyss, vad tycks? Jag blev nöjd. den var riktigt snygg :o ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 här är dom som jag bifogade filerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.