zitroz Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Den är lite för mörk tycker jag. Spriten/rendern borde vara lite ljusare iaf! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Den är lite för mörk tycker jag. Spriten/rendern borde vara lite ljusare iaf! ^^ Och back to topic, vad i fasen har du gjort kevve? Man ser en massa skräp fäger, fonten är totalt borta. Och contox, din sprite bild var ganska bra, dock ett fel, ändra cirkeln, det ser ut som om att den står upp bakom han. Den måste vara nerer vid fötterna. Redigerat 18 Juli 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Testade en ny sak. Displace :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Den är lite för mörk tycker jag. Spriten/rendern borde vara lite ljusare iaf! ^^ Och back to topic, vad i fasen har du gjort kevve? Man ser en massa skräp fäger, fonten är totalt borta. Och contox, din sprite bild var ganska bra, dock ett fel, ändra cirkeln, det ser ut som om att den står upp bakom han. Den måste vara nerer vid fötterna. ok, dock har jag den inte som PSD ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Min nyaste bild, lekte lite med Hue/Saturation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/SILENCE-sig-3463.jpg Hur gjorde du så att Arako gömdes lite bakom röken? :o :huh: Det är bara att sätta texten under ett av röklagren. ;) Om det är för hög opacity på lagren man kopiera till ett nytt och sänka och sudda där det behövs. Det går också att få till med olika blending options, t.ex. overlay. Experimentera! :) om ni måste veta exakt hutr jag gjorde så suddade jag bara lite på texten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 http://i298.photobucket.com/albums/mm249/Conaboy5/SOTW/Spel.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 *Dammar av photoshop* Vet inte hur det gick :P Betyg 1-10 , gärna mycket kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 7/10 ^^ Jag tyckte om bilden men du skulle kunna ta bort det där håret eller vad det är kvar en bit över ena ögat. Då skulle den kunna bli snyggare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 http://i298.photobucket.com/albums/mm249/Conaboy5/SOTW/Spel.jpgMycket snygga färger och kontraster. Vilka effekter har du använt för att få till det? @amot: Den var cool. Du kanske kunde satt någon text framför munnen; typ "Aaaa!". Det ser ju ut som att han skriker. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 http://i298.photobucket.com/albums/mm249/Conaboy5/SOTW/Spel.jpgMycket snygga färger och kontraster. Vilka effekter har du använt för att få till det? @amot: Den var cool. Du kanske kunde satt någon text framför munnen; typ "Aaaa!". Det ser ju ut som att han skriker. ;) Ja, jag har en fet inre bild på en text där det står Aaah, eller liknande första a:et är ganska litet sen blir bokstäverna större och större fast inte bara med typsnittet asså det blir lite "snett" större, svårt att förklara XD Du får gärna leka med .psd filen även fast jag har värdelösa uppbyggnader på lagren, lekte bara lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Den här gjorde jag klar nyss.. blev inte så nöjd men ändå! xP KRITIK TACK! och TIPS! ^^ Redigerat 18 Juli 2008 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.