Gäst Mujo Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Varför klaga på Kalle när han har rätt?!? Kanske är han mycket bättre än alla oss andra kanske har han bara ett öga för konst.. Jag håller med Kalle i allt han har sagt i denna tråden hittills.... Menar du att alla bokrecensenter kan skriva grymt bra böcker och att Spelrecensenter gör asbra spel.. neru tänk lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 (redigerat) [EDIT] j*vlar vad alla blev tjuriga på mig... -.- Redigerat 17 September 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Är du nöjd nu salz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Okej all heder till kalle för de va verkilgen SKIT snygga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Oj, det lät lite fel... Jag menade att han kommenterar väldigt mycket, och väldigt kontnärligt. Så varför kan han inte göra en bild? Den borde ju bli fruktanvärt bra... Hoppas att det låter rätt nu... xD tyvärr så var han inte så bra som han kanske lät, har sett bätre än dom som han framförde, om han ägna mer tid till att göra sina egna bilder snygga och skita att komentera fula bilder så skulle nog hans bli dunder snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 duvet att du inte behöver skriva när någon bild är ful? tror vi andra ser det också, komentera snygga bilder som kan bli snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 duvet att du inte behöver skriva när någon bild är ful? tror vi andra ser det också, komentera snygga bilder som kan bli snyggare Han skriver väl inte att den är ful, han skriver vad som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 då ber jag dig kalle att kommentera mina bilder =) Du är ju så bra på det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 (redigerat) Här är min bästa avatar! :) Redigerat 24 September 2005 av Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 (redigerat) o.O http://img359.imageshack.us/img359/9909/svampbobbanner6lj.jpg hmmm... ett dåligt försök av mig att härma Apoca :blink: http://img385.imageshack.us/img385/4395/lol9ui.jpg oops! sorry för dubbelinlägg, men jag glömde att jag redan hade det senaste inlägget <_< wtf gjorde jag int bubbelinlägg? jag e konstig idag! :huh: Redigerat 11 September 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Här har jag en avatar te dig mcspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 tack!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.