knark Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Börjat med graffiti i ps nu :D Min första. Hur gör man grafitti? Brushes. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ah wery OLDie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 En till tycker du använder lite mycket ljus. Mjo kanske det.. Hejhejhej; Haha :P Vill gärna ha lite mer kritik på min första bild, den med mirror effeckt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Gamla gimpbilder: skcikade in dom som gamla för ett år sen tror dom är typ 2 år gamla nu men commet plZ f*n dom syns inte men klicka på den lilla pilen i quoten så ser man dom Redigerat 10 Januari 2009 av ChipZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag gjorde denna avatar precis. Jag blev extremt nöjd över den, vad tycker ni?Jag har faktist sett dig göra mycket fetare! :) Men den var skön, inte din stil diräkt.. Denna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Kommentar och betyg på min nya ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 En tillÖverdriven konsumtion av Lens-flare kan få en bild att se amatörmässig ut, försök hitta en annan väg än Lens-flare för att få ljuseffekterna som du vill. Din bild mer "Mirror effect" ser jäkligt tom ut, en effect render eller liknande istället för kolsvart bakgrund skulle kunna liva upp den, samma sak som ovan med Lens-flare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ah wery OLDieIngen som vill kommentera:( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ah wery OLDie Ingen som vill kommentera:( ? Ser ingen bild :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Urdåliga men du har ju bara lagt till texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Mitt första "ordentliga" jobb :D, är själv ganska stolt. Ge mig gärna konstruktiv kritik, jag vill bli bättre med att använda PS :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ska vara snäll om det där är din första bild.. Rendern smälter inte in i bakgrunden, skippa lens-flare på kortet. Fonten ska bättras. 2/10. En ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.