Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn

Rekommendera inlägg

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Johan3043
Pixel texten är för stor

Texen är OK, men kan bli bättre

Jag gillar bakgrunden MYCKET!

7/10

fixa lite mer på den.

Sa du det till mig elelr han som skriver crasy frögg??? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han skrev till Zimens.. Zimens skrev en länk. Observera det.

 

Ps. Har typ 100 Bilder fräscha men orka uploada på silent whisper.. vad är photobucket för nått? asså kan det ta många bilder? och måste man logga in? asså har man egna användare? Zimens, du kan tell me :) ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej han ställer frågor !

ja men när han skrev att han hadde 100frächabilder då skröt han :angry:

 

Nej! -.-' jag sa bara att jag har typ 100 fräscha bilder för att om typ jag ska sätta in dom på photobucket så kanske den bara tar 20 bilder. men då är det onödigt för mig att uploada dom där... så jag sa typ 100 bilder för att dom andra ska veta att det är 50 eller mer bilder man ska kunna ha.. och johan.. bara ett tips.. färga inte bara blå, försök ändra färger.. typ tryck ctrl + b när brushen är vit/svart sen drar du typ den mätaren längst ner till -100 och den högst upp till +100 sen typ högdagrad likadant sen skugga likadant.. då får du en eld färg som.. sen kan du fin slipa det med typ: +100 0 -100 sen å högdagrad +75 0 -75 och samma på skuggor..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...