Chainsawkitten Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Jag avundas er med Photoshop och Chainsawkitten :CGIMP är gratis, så inte direkt något att avundas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Jag avundas er med Photoshop och Chainsawkitten :CGIMP är gratis, så inte direkt något att avundas. Skills kommer dock inte gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Du har blivit riktigt bra på signaturer Arako :D den är väldigt snygg. Den här har jag jobbat på lite då och då dom senaste dagarna :D Gillar faktist denna rätt så mycket ;-) http://fc45.deviantart.com/fs42/f/2009/077/8/0/Cut_It_by_Lconaboy.jpg Asså du gör så äckligt snygga bilder! Gillar dock inte de oranga sträcken. Och censuren var riktigt ful, gör om den, lite bredare. Du menade tunnare det vet jag. Blev sådär nöjd med denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Du har blivit riktigt bra på signaturer Arako :D den är väldigt snygg. Den här har jag jobbat på lite då och då dom senaste dagarna :D Gillar faktist denna rätt så mycket ;-) http://fc45.deviantart.com/fs42/f/2009/077/8/0/Cut_It_by_Lconaboy.jpg varför ska jag ens öppna photoshop längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 (redigerat) En liten snabbis på Nintendo DS (Colors). http://colors.collectingsmiles.com/details...insawkitten.php Klicka på "download png" för en bättre version av bilden. Anledning till att jag länkar till den sidan trots JPEG-kvalitén är att man kan "Press here to watch how this picture was painted.". Redigerat 19 Mars 2009 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Järnspikar vad snygg den blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 .:Husko:.Tycker att den blev för mörk, man ser inte riktigt bilden.. En ljuskälla skulle nog inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Feedback PlOx. ;) Min första med C4D Wut Baout Tihs? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Feedback PlOx. ;) Min första med C4D Wut Baout Tihs? ^^ Inte bra. För kladdig, för mycket opassande C4Ds.. Blir bara fult. 2/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 ;) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Snygga, men den med Sasugay var inte helt 100.. Överlag 17/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Request av johan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.